Re: EMM386 ----- POMOCY !!!!!

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 13:49:12 MET

Administrator J (JAREK_at_beta.seatech.tuniv.szczecin.pl) wrote:
: Ma klopot z EMM386.exe przy konfiguracji sieci , a szczegolnie
: Windows , gdy startowanie odbywa sie z BOOT PROM'ow.Dla tych ktorzy
: nie wiedza co to jest i z czym sie to je wyjasniam , ze jest to
: specjalny chip do automatycznego wystartowania komputera podobnie jak
: startuje z dysku twardego i stosuje sie to w przypadku sieci i
: komputerow bez twardziela.
: Z wlasnych zrodel wiem ,ze jest opcja nie opisana nigdzie do
: EMM386 /y , po ktorej nibyto mozna wykonac, ale dokladnie mie wiadomo.

Dokladnie. po /y= piszesz katalog w ktorym bedzie mozna znalezc
EMM386.exe, jak juz uzytkownik win napisze.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |