Re: AIX

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 20:45:35 MET

Marek Kokoszczynski napisal(-a) :
> Chodzi mi o wersje na peceta ? Jak sie ma do Linux'a ?

W/g mnie gorzej, ale to zdanie osoby ktora siedzi w 90% na Linuxe a w 8% na
AIX i 2% na SunOSe. Ale jesli mam porownac go chociazby z SCO to
zdecydowanie lepiej wypada AIX. I nie chodzi tu o szybkosc (SCO to ja
widzialem pracujace na jakis Pentiumach zas AIX na PowerPC) ale o SENSOWNOSC
pracy/konfiguracji/calosci.

> Co z dostepnoscia oprogramowania ? I jak to wogole chodzi na PC ?

Niestety nie wiem jak sie moje wnioski maja do wersji PC bo jej nigdy nie
widzialem. Ale jesli sie tak przylozyli to nie jest zle.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>