Re: Konfiguracja Linuxa

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 14:49:25 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) napisal:
: Jan Rychter napisal(-a) :
: > Albo tez instalujesz perla i sciagasz zestaw skrypcikow nazwanych
: > kinst (to znalezienia archiem na sunsite.icm.edu.pl), ktore to kroki
: > 6,7,8 wykonuja za Ciebie. Wlacznie z wygenerowaniem nowego lilo.conf
: > ze _wszystkimi_ aktualnie skompilowanymi wersjami systemu i
: > zainstalowaniem lilo.

: Stosujesz to? Bo ja i kilka znanych mi osob tego nie stosuje. Dla mnie nie
: jest zadnym uproszczeniem ze przegra, dopisze i zrobi lilo.

  Stosuje. Mam dosc recznego kopiowania nowych wersji jadra,
wstukiwania dziesiatek numerkow i ciaglego edytowania /etc/lilo.conf.

: A sprawdzales
: cos takiego: make xconfig ? (dodam ze powinienes byc w X-win i miec TCL)

  Tak, ale to jest jeszcze niedopracowane. Wole klasyczny make config.

Janek
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl