Re: SIMM Shuttle

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 23:18:20 MET

On Tue, 19 Dec 1995 21:35:31 +0100 Wojtek Piecek wrote:

>Jak rozumiem szukasz tzw. przejsciowki na SIMM PS z SIMM-ow krotkich? Jesli
>dobrze mysle to dysponujemy czyms takim.

A jak to sie zachowuje? Czy ktos tego uzywal?
Jak wspolpracuje z normalnymi SIMMami 72pin?

Ja szukalem czegos takiego tu w Rzymie dla mojego kolegi, ktory kupil
ode mnie moja ISA 486/66, gdy przeszedlem na 4/100 PCI. On sie przesiadal
z 386/40 i oczywiscie mial klopot z pamiecia. Obdzwonilem z 50 sklepow
i hurtowni - slyszeli, ale nie mial nikt. Znalazlem tylko jedna firme,
ktora przeklada chip'y z plytek krotkich na dlugie, ale chcieli z usluge
98.000 lirow (circa 60$) za jedna przekladke tzn 4 krotkie -> 1 dluga.
W tej sytuacji zgodzilismy sie na rozwiazanie zaproponowane przez inna
firme: biora 8 SIMMow krotkich po 1MB, dajac w zamian dwa dlugie po
4MB kazdy. Wzieli 180.000 (110$). Mortacci loro. (moge sobie przyklnac po
wlosku bo nikt sie chyba nie obrazi).

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org