Re: drugi i trzeci HDD

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 16:15:15 MET

gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl (Zbigniew Gasiorek) wrote:

>Wiec po co wydawac kase na nowy EIDE skoro nic mi to nie daje? Oddalem
>i wzialem standardowy IDE za 30 zl. I to polecam dla VLB bo i tak za
>pare miesiecy wymienisz na PCI.

Ale bez EIDE nie podlaczysz HDD wiekszego niz 520MB !!!
DLatego lepiej od razu jednak kupic EIDE, chocby na zapas...

>Uwaga: pamietaj o przelaczeniu na secondary, i wylaczeniu wszystkich
>innych sterownikow. Konieczny jest tu opis karty (chyba ze lubisz
>eksperymenty), a niektore IDE nie maja przelaczania na 2. kanal bo sie
>Tajwanczykom nie chcialo wlutowac jumpera.

O ile zrozumialem, masz teraz dwie karty IDE, jedna na primary a druga
na secondary?

Jesli tak, to zapewne od tego czesto ci sie system wiesza...
Poza tym jakie marnotrawstwo slotow...

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *