Re: Klopoty z DOS-em

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 13:54:09 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:

: : Poza tym posiadanie "zapasowych" partycji / i /usr strasznie ulatwia
: : powazne upgrade'y systemu.

: Lechu, zgoda, ale nie na domowym komputerze! Z doswiadczenia wiem ze

Dlaczego nie na domowym? Np. moj domowy Linux sluzy mi do tak samo
powaznych prac, jak moj Linux w pracy - wiele rzeczy moge dzieki
temu zrobic w domu zamiast siedziec w robocie.
Poza tym wlasnie w domu wiecej/czesciej eksperymentuje z nowymi
wersjami; w robocie maszyna bardziej musi chodzic nieprzerwanie...

: Poza tym, zauwaz ze piec razy po 4 MB to nie to samo co 20 MB.

Zlosliwie zauwaze, ze nawet pod DOS'em oplaca sie miec kilka mniejszych
partycji zamiast jednej wielkiej :-)

--
	Leszek.