Re: PGP niepewna?

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 17 Dec 1995 - 17:54:25 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>Znasz jakies szczegoly?

>To wiemy.
>Ale do mnie to przyszlo z Grassroots Gazette,
>a oni kaczek dziennikarskich nie przedrukowywuja.

Tyle, ze na zdrowy rozum czas wklepywania hasla ma sie do klucza PGP
jak gruszka do pietruszki. Zreszta jak mozna postawic takiego
"intrudera" co bedzie monitorowal czas wklepywania hasla, to dlaczego
nie pojsc od razu na calosc i nie sprawdzac naciskanych klawiszy. :)

PGP ma jedna wade - to fakt. Nie zabezpiecza przed czytajacymi przez
ramie. Ale na pewno to zostanie wkrotce poprawione. :)

A tak mowiac serio, to zakladajac, ze pracuje na komputerze do ktorego
nikt nie ma dostepu (i moich keyringow nie wykorzysta), to jak niby ta
metoda ma zadzialac? Przypadek, kiedy niepowolane osoby maja dostep do
mojego komputra, to zupelnie inna sprawa i nie wiele ma wspolnego z
PGP. To jest zreszta problem autoryzacji i ochrony danych.

Michal Mosiewicz
mimo_at_lodz.pdi.net