Re: Kamyczek do ogrodka Microsoftu

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 17 Dec 1995 - 11:29:44 MET

Gregorio Kus napisal(-a) :
> widze ze siedzisz na edu.pl - powinienes bez trudu zalatwic go
> za 42$ (o ile dobrzep pamietam cene "edukacyjna")
> Zajrzyj na www.peryt.waw.pl

Jesli moge wtracic trzy grosze to TCH Components tez jest oficjalnym
dystrybutorem IBM OS/2. Z punktu widzenia IBM jest to tej samej klasy
dystrybutor co PERYT (mamy podpisana umowe z IBM). Faktem jest ze wiekszosc
ludzi w naszej firmie reklamuje MS, czego nawet nie mam zamiaru komentowac
(chyba moj stosunek do ... wszyscy juz znaja). Natomiast jesli chodzi o OS/2
to jest nieco gorsza sprawa - IBM (i to jest jego wina) ciagle przedluza
dystrybucje pakietow edukacyjnych. W chwili obecnej (tak polowa poprzedniego
tygodnia) informacja jest taka ze nie dosc ze nie wprowadzili na rynek to
jeszcze nie wiadomo kiedy to zrobia. I, wobec rozdmuchanej akcji
promocyjnej, to jest przerazliwe swinstwo ze strony IBM. Dlatego MS ciagle
wygrywa bo wypuszcza na rynek "another beta version" zamiast czekac (mam
nadzieje ze to jedyne wytlumaczenie) na wersje z poprawionymi bugami.
W kazdym razie zainteresowanych kieruje do:
Wojtek Muck: wojtekm_at_tch.waw.pl
Mariusz Szewczyk: mariuszs_at_tch.waw.pl
Moze jak ktos bedzie im bardziej zawracal glowe to zaczna sie sami starac u
IBM ?!?!? Warto sprobowac.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>