Re: Z ISA na PCI: dlaczego tak kiepsko?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 19:48:46 MET

On Sat, 16 Dec 1995 17:37:41 +0100 Janusz Nowicki wrote

>: >(plyta Shuttle) bylo duzo wolniej, ale po max podkreceniu wszystkich
>: a co tam jest do podkrecania na PCI?
>: Ja tez mam Shuttle [HOT-433] i jakos nie widze zeby bylo co podkrecac
>
>Nie mam mozliwosci sprawdzic tego w tej chwili, ale jest kilka opcji
>chyba w sekcji 'chipset', jakies PCI burst mode, PCI post write buffer,
>PCI post write wait state, i inne z ktorych duzo bylo wylaczone.
>Po prostu powlaczalem co sie dalo i wyzerowalem w.s. Jak na razie
>wszystko chodzi (co nie znaczy, ze w wyzszych rozdzielczosciach,
>ktorych nie uzywam, tez jest ok - tego nie sprawdzalem).

Zrobilem mase benchmarkow uzywajac InfoPM (OS/2) - nie zauwazylem
zadnego wplywu ustawiania tych opcji PCI ani na sekcje graficzna
ani na HD (te dwie rzeczy mam na PCI - o ile wogole to prawda,
ze EIDE na HOT-433 wisi rzeczywiscie na PCI). Chyba ze drivery
do OSa sa kiepskie w porownaniu do driverow Win

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org