Re: Kompresor pod MSDOS

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 14:39:48 MET

Marcin (art4_at_pdi.net) wrote:
: Czy ktos moze mi powiedziec, czy istnieje jakis kompresor dla PC
: (MSDOS)?
: Nie chodzi mi o archiwizery, ale o program, ktory pakuje pliki
: exe. Po takiej kompresji pliki te dalej sie uruchamiaja, jedynie tuz
: przed uruchomieniem same sie dekompresuja.
Poszukaj programu lzshell, a moze lzeshell. To chyba bedzie to o co chodzi.
WARNING: nie kazdy program daje sie w ten sposob skompresowac.

--
                       Szymon Sokol -- Network Manager
U    U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center