Kompresor pod MSDOS

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 13:38:39 MET

Czy ktos moze mi powiedziec, czy istnieje jakis kompresor dla PC
(MSDOS)?
Nie chodzi mi o archiwizery, ale o program, ktory pakuje pliki
exe. Po takiej kompresji pliki te dalej sie uruchamiaja, jedynie tuz
przed uruchomieniem same sie dekompresuja.
Na AMIDZE jest takich pakerow od cholery (np. PowerPacker, MegaCrunch
itp.)
Na PC jeszcze sie z tym nie spotkalem a bardzo by mi sie przydalo.

                                        Marcin

PS.
Jesli ktos zna cos takiego, to moze rowniez moglby mi podrzucic jakis
adres ftp? Z gory dziekuje!

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *