Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 11:29:12 MET

Jarek Lis napisal(-a) :
> Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
> : Tak, pewna karta (ktorej nie wymienie) zgodna z NE2000 sp.... mi Linuxa
> : DOKUMENTNIE. Powiedzialem ze nigdy jej nie uzyje (ani innych od tego
> : producenta).
>
> Hm, w tej sytuacji to wlasciwie nie wiem, kogo obwiniac. Producentow
> karty, czy Linuxa...

Ja obwinilem prodecenta karty. Skoro to ma byc NE2000 a inne 11karty
chodzily co najmniej OK to dlaczego wina softu?

> Jakie byly przyczyny?

Dosc specyficzne. I narastaly, na poczatku powoli a potem lawinowo. najpierw
nie mogl zaloginowac jakiegosc faceta, potem zaczal po woli padac file
system. Nie mogl znalezdz roznych rzeczy (komplikowac nawet nie probowalem a
mialem zamiar), po czym NIKT NIC nie mogl juz zrobic. Szybko go zabilem i
wstalem bez karty (za duzo powiedziane) system juz nie mogl mi zamontowac
root_file_systemu. Probowalem naprawiac, ale tylu i takich bledow to ja juz
dawno nie widzialem. Po prostu wcielo mi cale dane. Powidzialem karcie "PA"
i na tym sie skonczyla nasza wspolpraca.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>