Re: Dziwny dx4/100...

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 16:31:59 MET

Krzysztof Halasa napisal:

> BTW: mam 1 procesor AMD 486DX4-100 V8T (bez litery N). Jest to jakis
> starszy egzemplarz, z 94 roku (wszystkie nowsze maja litere N). Co to
> moze oznaczac? Wydaje mi sie, ze nie jest to zaden szlif, chodzi zreszta
> poprawnie (w odroznieniu od kilku szlifow, ktore przeszly mi przez rece).

Owo "N" oznacza konkretnie: " No ICE microcode"
Nie podejmuje sie dalej tlumaczyc, bo cos popieprze... Zdaje sie chodzi
cos o prawa patentowe?
  W kazdym razie nie jest to szlif (zakladajac, ze mozna to poznac tylko
po napisach na procesorze...)

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/