MSVC++ [Bylo: Slon a sprawa polska]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 18:55:49 MET

On Wed, 13 Dec 1995 15:38:02 +0100 Jan Rychter wrote:

>Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl) napisal:
>: Przepraszam, ale IMHO MSVC++ jest produktem dla _programistow_, nie
>: dla informatykow :-)
>
> Zas IMHO dla masochistow a nie dla programistow. :-)

Naprawde??
Ja nigdy go nie uzywalem (wylacznie Borland & Gnu C++)
ale na podstawie artykulow porownawczych w czasopismach
wyrobilem sobie o nim zupelnie niezla opinie.
Co mnie zreszta martwilo, jak zawsze kiedy pojawia sie cos dobrego z M$
:-)

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org