Re: win95 - arial_ce

Autor: Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 17:16:44 MET

ind27_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl (Tomasz Deska) wrote:

>Teraz mam natomiast inny problem.
>Tworze dokumenty pod Corel3 i wykorzystuje czcionke arial_ce. Niestety
>nie mam co mazyc o polskich znakach. Myslalem ze to cos arial( tym
>bardziej ze w win.ini w fontssubdtituties:) jest zamiana arial_ce = arial.)
>Ale po przegraniu oryginalnego cearial.ttf nic sie nie poprawilo.
>W registry tez nic nie ma na ten temat.

W Windows 95 (dowolnym) po zainstalowaniu supportu dla Western Europe,
instalowane sa czcionki ktore maja wbudowany support dla polskich
znaków, ale w UniCode. Powinny dzialac tablice konwersji - ale opisy
substytucji, o ile pamietam, wygladaja inaczej - zawieraja jeszcze kod
liczbowy. Z pewnoscia dodatkowe czcionki CE (dublujace te standardowe)
sa niepotrzebne o ile masz support dla CE.

Jakiej wersji W95 uzywasz? Czy plik Corela byl zapisany na stacji ze
zwyklym Windows 3.x PL? Czy zmieniales opis substytucji?

Zbyszek