win95 - arial_ce

Autor: Tomasz Deska (ind27_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 14:18:35 MET

Czesc!
Dzieki za wszyskie listy dotyczace dodawania programow do shell_new.
Teraz mam natomiast inny problem.
Tworze dokumenty pod Corel3 i wykorzystuje czcionke arial_ce. Niestety
nie mam co mazyc o polskich znakach. Myslalem ze to cos arial( tym
bardziej ze w win.ini w fontssubdtituties:) jest zamiana arial_ce = arial.)
Ale po przegraniu oryginalnego cearial.ttf nic sie nie poprawilo.
W registry tez nic nie ma na ten temat.
Z gory dziekuje za pomoc.
Tomasz

--
| in real: Tomasz Deska               | The Missing All - prevented Me |
| in cyberspace: Bromek               | From missing minor Things      |