Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 16:03:51 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
: No nie, nie wiem skad takie podejrzenia. Nie widzialem jeszcze
: przypadku zeby _nowsze_ jadro przestalo z czyms dzialac. Taka jest
: filozofia tego systemu -- ma dzialac nawet na najstarszym i najgorszym
: sprzecie. Stad sterowniki do NE2000 i Arcnetu :-)
:
: : (dla ulatwienia dodam, ze mam jakis klon NE2000, ktory z pewna dystrybucja
: : Linuxa nie zechcial dzialac..)
:
: Nie myl prosze dystrybucji i Linuxa. Linux to jadro systemu,
: dystrybucja to reszta.

Ale to jadro nie chcialo zobaczyc tej karty. Karta byla ciut bardziej
inteligentna, jadro widac juz tez - i klopot.

J.