Re: Co Wy robicie Z Linuxem

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 15:36:31 MET

Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl) napisal:
: 3) Ale te komputerki musza miec twardy dysk, bo nie znam miejsca
: gdzie mozna kupic boot rom pod TCP/IP

  Nie musza. Jest pakiet do bootowania przez siec na sunsite,
ogladalem go niedawno. Mozesz zaprogramowac EPROM i wlozyc go w karte,
gotowe kody sa w tymze pakiecie dla wielu popularnych kart.

: 5) Sa lepsze bazy danych - SQL, Oracle, itd. Czy ciagle moge uzywac Linuxa
: czy musze dofinansowywac SCO?

  No, mozesz sprobowac uruchomic to co masz pod SCO pod Linuxem. Jest
pakiet iBCS, ktory zapewnia kompatybilnosc (Progresa co prawda mi sie
nie udalo uruchomic... ale tez i nie probowalem dlugo).

: 6) Jak to zwykle, obok ktos robi roznego rodzaju nieprzewidywalne
: raporty. Czy potraficie do tego polecic cos porownywalnego z
: Access/Excel/Word? A jesli nie, to czy MS bedzie w proponowanej
: konfiguracji mogl jakos z danych skorzystac?

  To juz jak kto woli. Raporty np. doskonale mi sie pisze przy uzyciu
linuxdoc-sgml i emacsa. Tak samo listy, faxy, sprawozdania i
dokumentacje. Ale juz np. ulotki reklamowej tym nie zrobisz, nie do
tego narzedzie.

pozdrawiam,
jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl