Re: Uzywac czy nie ???

Autor: KLOSS_at_plpuam11.amu.edu.pl
Data: Wed 13 Dec 1995 - 21:54:22 MET

On 13 Dec 1995 13:25:08 +0100,
Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:

>Ostatniego zdania nie bardzo zrozumialem: driver osmiobitowy nie moze
>istniec nawet dla CP/M chodzacego na Intelu 8080. Adresowanie przeciez
No tak zapomnialem zupelni o adresowaniu 8-(.

>jest nawet i tam 16to bitowe, a co dopiero na XT. W dodatku chodzilo
>o Win95 - on przeciez nie chodzi na XT, wiec "uzywac na XT" ????.
>
>Tu nie chodzi o dostep do rejestrow takiego czy innego urzadzenia
>fizycznego (rzeczywiscie w wielu przypadkach osmiobitowy) lecz o tryb
>pracy procesora. Driver 32bitowy oznacza ze procesor do jego obslugi
>nie musi sie przelaczac na emulacje "real mode" czyli nie musi
>udawac 8086.
>
>Grego

  No teraz to juz wiem jaka jest roznica w driverach 16/32.
Ale czy to znaczy ze WIN 3.1 w trybie 386 tez emulowal "real mode"
dla wszystkich driverow (no tak a jakze inaczek mogl chodzi na 286
jesli by drivery byly w "protected mode" (ale badziewie) ;-) ).

 ~Kloss~ Andrzej Koszarek
  E-mail KLOSS_at_plpuam11.amu.edu.pl