Re: Uzywac czy nie ???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 10:22:13 MET

On Wed, 13 Dec 1995 07:52:05 +0100 Michal Sobkowski wysmazyl:

>Gratuluje niezwyklego poczucia humoru! Ale mu dogryzles! Dobrze mu
>tak, po co zdradzil sprawe i zainstalowal Win95.
>Tylko na przyszlosc takie postingi dawaj na chomor lub hihot, bo na
>pececie oczekiwana jest odpowiedz merytoryczna, na ktora Cie
>najwyrazniej nie stac :-(

   I tak to Pan Michal Sobkowski, ktory pisze po raz pierwszy od
miesiaca (tyle mam zarchiwizowane) [o ile wogole nie po raz pierwszy]
zamiast samemu wysilic sie na merytoryczna odpowiedz, zabiera sie
za pouczanie innych, w dodatku trafiajac kula w plot, poniewaz zwraca
uwage jednemu z najaktywniejszych (i najbardziej "merytorycznych")
uczestnikow listy, zawsze chetnemu do pomocy tzn. udzielenia fachowej
i wyczerpujacej odpowiedzi.
   Po drugie odrobina humoru jeszcze nikomu nie zaszkodzila, z wyjatkiem
niektorych newbies, strasznie przejetych (jak na newbie przystalo)
uzywaniem nowego medium.

   Zas wracajac ad meritum: W szerszym spojrzeniu na sprawe - odpowiedz
Wojtka jest jak najbardziej merytoryczna. W zawezonym scisle do pytania:
mimo iz w tym badziewiu jest cala masa rzeczy 16to bitowych, lepiej nie
uzywac 16to bitowych driverow, gdyz kazdy kolejny 16to bitowy fragment
systemu obniza jego i tak juz nie rewelacyjna stabilnosc. Oczywiscie to
zasada ogolna, tak jak ogolnie bylo sformuowane pytanie - w przypadkach
szczegolnych mozna sobie wyobrazic bardzo dobry driver 16to bitowy
i bardzo kiepski 32 bitowy

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org