Re: Monitory 15''

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 23:35:50 MET

Pawel Babut napisal:
> [...] Wczesniej
> uzywalem Daewoo i jak najszybciej chce o tym zapomniec.

Napisz dlaczego. Pytam, bo ostatnio mielismy klienta, ktory oddal nowa
15-ke Daewoo i powiedzial, ze obraz jest swietny, tylko... obudowa (ramka
wokol kineskopu) za gruba.

Pytam, bo mam Daewoo i jest OK. Phillipsa rzeczywiscie da sie fajnie
ustawic, choc to tez nie jest skonczony ideal, a taka np 17-ke ustawia sie
paskudnie (skoro dla kazdego nowego trybu trzeba ustawiac nawet zbieznosc
niewygodnymi przyciskami) - wiem, wiem to raczej zaleta :-)

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |