Re: Monitory 15''

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 20:29:25 MET

>Zamierzam kupic nowy monitor w granicach ok.1000zl
>Czy moglibyscie polecic mi jakas marke - slyszalem ze niezle ( w tej
>cenie ) sa Samsungi, Hundaje i Daewoo. Czy wiecie cos o nich ?

osobiscie znam dosc dobrze monitory Daewoo. 15" to naprawde niezle
urzadzonka, zarowno jesli chodzi o parametry, jak tez "ubajerzenie
dodatkowe". do niewatpliwych zalet zaliczylbym wyswietlacz
cieklokrystaliczny i fakt, ze sprzedaje je jtt - nie bedzie problemow z
ew. servisem (chociaz ja uzywam takiego monitora ponad rok, i jak na
razie nic sie nie przydymilo...). jakosc obrazu bardzo dobra, parametry
jeszcze lepsze, LR NI (MPR2 i takie tam - ja sie na tym nie znam ;)) ),
DPMS (windoze moga programowo wylaczyc monitor) itd, itd.

karpio