Re: Transfer z HDD.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 20:26:57 MET

>: conajmniej na kilkunastu komputerach. co prawda mam tylko wersje demo,
>: czyli trzeba dla dyskow innych niz caviary parametry podawac recznie, ale
>: po niedlugim treningu wychodzi to calkiem niezle. efekty? roznie, od
>: braku efektow jest jest dobra plyta i dobry kontroler, do ponad
>: dwukrotnego przyspieszenia (jak masz caviara i ndd pokazuje ci 600kb
>: transfer to mozesz byc pewien, ze po zainstalowaniu rocketa dysk ci
>: przyspieszy tak ze dwa razy). generalnie prawie zawsze udawalo sie cos
>: wskurac. polecam.

> [...]

zmierzylismy czas wczytywania sie netscape z i bez rocketa. w pierwszym
przypadku bylo okolo 30% szybciej. wzrost jest widoczny, aczkolwiek nie
powala na kolana (na jego komputerze - dla ulatwienia dodam, ze netscape
uruchamia sie na tym zlomie ponad 20s... wrr... jak na tym mozna pracowac
- niewazne czy z rocketem czy bez :) ).

karpio