Re: Plyty wieloprocesorowe pod x86

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 10 Dec 1995 - 23:26:23 MET

DEPESZB_at_PLEARN.BITNET wrote:
: hej,
: mam sprawe. czy ktos z was zetknal sie z plytami wieloprocesorowymi (>2) pod pr
: ocesory x86? chodzi mi konkretnie o to:
: dostalem oferte kupna komputera zplyta glowna Mylex'a (tak sie chyba pisze) z 6
: podstawkami pod procesory (az do PentiumPro), i z tego co mowil gosciu ktory m
: i to oferowal, to plyta zarzadzala wieloprocesorowoscia z BIOSu, wiec nawet w D
: OSie (bueeeee, wiem!) jest gigantyczne dopalenie szybkosciowe.
Jak Ci ktos tak gigantyczny kit wciska, to nie wierz zadnemu jego slowu.

: nie pamietam jak
: a plyta miala czestotliwosc graniczna, ale facet mi to proponowal z 6xPentium13
: 3 i jeszcze mial buc margines na wlozenie 150, czy PentiumPro, wiec raczej wytr
: zymuje taktowanie PROCESORA do 200 (Ale tego nie jestem pewien).

Cena rozsadna? To najpierw zorientuj sie jakiej jakosci masz radcow
prawnych, potem popros o oferte z reklamowka na pismie, potem zakup
na server UNIX dla swojej instytucji. Ale caly czas miej na uwadze,
zeby w razie czego straszyc sadem i zadac zwrotu pieniedzy.

P.S. w zasadzie to tylko w Unixie bedziesz mial zysk z kilku procesorow.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |