Plyty wieloprocesorowe pod x86

Autor: DEPESZB_at_PLEARN.BITNET
Data: Sun 10 Dec 1995 - 13:18:28 MET

hej,
mam sprawe. czy ktos z was zetknal sie z plytami wieloprocesorowymi (>2) pod pr
ocesory x86? chodzi mi konkretnie o to:
dostalem oferte kupna komputera zplyta glowna Mylex'a (tak sie chyba pisze) z 6
 podstawkami pod procesory (az do PentiumPro), i z tego co mowil gosciu ktory m
i to oferowal, to plyta zarzadzala wieloprocesorowoscia z BIOSu, wiec nawet w D
OSie (bueeeee, wiem!) jest gigantyczne dopalenie szybkosciowe. nie pamietam jak
a plyta miala czestotliwosc graniczna, ale facet mi to proponowal z 6xPentium13
3 i jeszcze mial buc margines na wlozenie 150, czy PentiumPro, wiec raczej wytr
zymuje taktowanie PROCESORA do 200 (Ale tego nie jestem pewien).
Jesli wiecie cos o takich rozwiazaniach (zwlaszcza o tym!!!) to mailnijcie do m
nie na adres DEPESZ_at_plearn.edu.pl (nie depeszb, bo to konto tymczasowe i nie na
 newsy, bo na sieci jestem tylko raz na tydzien i przez ten czas to mi maile zn
ikna z serwera bueee)
dzieki bardzo za Wszelkie informacje.

p.s. czy jest warp for multiprocessor? slyszalem, ze podobno sa z tym problemy.
| Hubert DEPESZ Lubaczewski : |
| Email : depesz_at_plearn.edu.pl, winnie_at_mercury.ci.uw.edu.pl |
| Smail : p.o.box 83, 02-495 Warsaw 122 Poland |
| Phone : 48 2 6626141 |
| http://venus.ci.uw.edu.pl/users/depesz/index.html |