Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 09 Dec 1995 - 15:35:28 MET

Jarek Lis napisal(-a) :
> To napisze szczerze, ze takie pomysly omijam Z DALEKA. Inne rozwiazania
> nie sa duzo drozsze, a o ile spokojniej sie spi...

Wsadzilem Cx5x86 w moj prywatny komputer, mam na nim Linuxa, stoi sobie u
mnie w pracy (a i tak jestem tutaj 20h/dobe) i zycze kazdemu tak stabilej
konfiguracji.

> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Lis
> P.S. w dodatku producentowi daje szlaban na dwa lata - niech sie nauczy
> porzadnie projektowac.

Czy porzadnie to znaczy tak jak Intel? Ze nie wspomne slynnego dzielenia
pewnych liczb ...

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>