Re: Free Agent - o.k

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Sat 09 Dec 1995 - 03:02:32 MET

        Czesc!

Free agent jest naprawde free i Ok.

Jedyna rzecza jakiej nie umiem od niego uzyskac jest dostep do dwoch
serwerow. Mam taka potrzebe poniewaz sledze polskie listy na polskim
serwerze i amerykanskie na amerykanskim. FA moge ustawic na kazda z
nich, ale przy zmianie "zapomina" subskrybcje itp. Jakis czas polskie
listy sledzilem Netscape'm, ale to bylo takie katowanie sie, ze dlugo
nie wytrzymalem. Teraz uzywam dwoch kopii FA, kazda ustawiona na inny
serwer, ale nie chce mi sie wierzyc, ze nie ma lepszej metody. Moze
ktos to juz przerabial i moze podac rozwiazanie?

        Jurek