Re: WIN95-tips

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 23:13:03 MET

On Fri, 8 Dec 1995 21:49:19 +0100 Rafal Posmyk wrote:

>Przesiadz sie na USENET :-)

No wlasnie - ":-)"

Raczej nalezaloby napisac :-((((((
choc rozumiem ze to byl zart.

Poza grupami waskospecjalistycznymi lub narodowymi
USENET (dla mnie) praktycznie sie skonczyl.
Ostatni dzwonek zabrzmial kiedy zwalil/y sie AOLe.
USENET byl cudownym narzedziem w czasach kiedy Internet liczyl kilkaset
tysiecy ludzi. (Znam takich, ktorzy pamietaja jeszcze czasy kiedy
czytali WSZYSTKIE grupy !!!!)
Dzis to jest masakra, a mlody narybek zanim sie nauczy rzeczy elementarnych
jak np. uzywania "znaczacych" subject'ow aby mozna to bylo jakos filtrowac
praktycznie uniemozliwia korzystanie z USENETu.
Kilka razy juz sie zastanawialem jakby mozna zreformowac USENET
aby przywrocic mu "status uzytecznosci". Ale nic mi do glowy nie przychodzi.
Jego idea - moc komunikowac sie ze wszystkimi, ktora dala mu taki potencjal
wzrostu na poczatku, stala sie rowniez przyczyna jego upadku. (Wzglednego
bo przeciez rozwija sie nadal: hle hle hle)

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org