Re: WD 90C33 - rozbudowa pamieci

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 18:15:44 MET

> Dysponuje karta graficzna WD 6000VL na kosci WD 90C33 - Local Bus. Niestety
> nie posiadam do niej instrukcji - karta jest z drugiej reki. chodzi mi o
> rozbudowe pamieci. Sa to pamieci DIP. Probowalem obsadzic karte pamieciami ala
> nie chciala chodzic. Nie znam ustawienia zworek, a z tego co widac karta nie
> wykrywa pamieci jak np. Trident. Bylbym ogromnie wdzieczny za pomoc.
> Z pozdrowieniem

Posiadam ta karte z dokumentacja. W poniedzialek postaram sie cos o tym
napisac. O ile pamietam karta uzywa 45ns pamieci standardowo. Jest gdzies na
karcie zworka do przestawienia na 60ns DRAMy. Problem jest pewnie w tej
zworce. Ale jesli posiadasz jeszcze wolniejsze DIPy to moga sie okazac
bezuzyteczne.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek