Re: Prosba o test [AMD 486DX4 100]

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 15:22:50 MET

macias_at_class1 (Maciej Pilichowski) wrote:

>Hej,

> Mam prosbe do tych, co maja AMD DX4 100. Otoz ostatnio podczas zabawy
>makrami w WP kompletnie zglupialem. Oto przebieg glupienia. Napisalem makro,
>ktorego jedna linia wygladala tak

>z:=x-y

> gdzie x=2457.08, a y=2457

>Wynik? Prosze bardzo... 1.0800000003. Skad mu sie to wzielo -- nie wiem.
>Mowie sobie, moze to WP. Przechodze do kalkulatorka windowsowskiego, robie
>to odejmowanie, a tam zamiast oczekiwanych 0.08....

> 0.07999999999993

No tak ale to wina Windoze a nie procesora. Sprawdzalem na roznych
komputerach, rozne procesory, i rozni producenci - zawsze wychodzi tak
jak tobie.
Natomiast przy dwoch takich samych komputerach, przy czym jeden z
win_3.11 a drugi win_95, ten drugi liczy juz dobrze.
Jest to pocieszajace bo jak widac chlopaki z Mikrosoftu przez te pare
lat zrobili jakies postepy.

A co do WP to faktycznie dziwne. Przyzwyczailem sie ze Word zle liczy
ale do Word Perfecta to zawsze mialem zaufanie.

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl