Prosba o test [AMD 486DX4 100]

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_class1)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 14:41:10 MET

Hej,

  Mam prosbe do tych, co maja AMD DX4 100. Otoz ostatnio podczas zabawy
makrami w WP kompletnie zglupialem. Oto przebieg glupienia. Napisalem makro,
ktorego jedna linia wygladala tak

z:=x-y

  gdzie x=2457.08, a y=2457

Wynik? Prosze bardzo... 1.0800000003. Skad mu sie to wzielo -- nie wiem.
Mowie sobie, moze to WP. Przechodze do kalkulatorka windowsowskiego, robie
to odejmowanie, a tam zamiast oczekiwanych 0.08....

  0.07999999999993

Zmartwialem. Przechodze z powrotem do WP, wpisuje dane w tabele i wpisuje
wzor odejmowania dwoch komorek. Tym razem bingo. Obliczyl, ze 0.08.

  Mam prosbe -- czy moglby ktos przetestowac to w miare mozliwosci na swoim
sprzecie. Z gory dzieki

milego dnia zycze
hej

--