Re: Kabel rownolegly do laczenia - prosba

Autor: stud (nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 12:08:21 MET

Jerzy Hodor (jurgen_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Kromer Wojciech (mms004_at_loqi10.elka.pg.gda.pl) wrote:

: > On Thu, 23 Nov 1995, Krzysztof M. Obrzud wrote:
: > > Radio ESKA <eska_at_pol.pl> wrote:
: > > >Jesli ktos posiada schemat polaczen w kablu rownoleglym
: > > >do polaczenia 2 komputerow to prosze o list ze schematem.
: > Potrzebnych jest tylko 11 przewodow (patrz MSDOS: HELP INTERLINK!)
: > i lepiej uzywac XTLINK (z XTGOLD) lub NC (ten program z dosa musi byc
: > w config-u i jest glupi!)
: A mnie by interesowal taki kabelek, ale w wersji na EPP (znaczy do szybszych
: transferow). No i pytanie: czy jest jakis soft, ktory mi to obsluzy?

Mnie tez by interesowal taki kabelek. Co do softu to linux potrafi
obslugiwac dwukierunkowy Centronics (to sie chyba wlasnie nazywa EPP).
Jest chyba jeszcze nowszy standard ECP - ktos cos wie na ten temat?

--
Janusz Nowicki
nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl