Re: E-mail Connection

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 11:06:28 MET

On Fri, 8 Dec 1995 10:34:44 +0100 you wrote:

>Robi to ConnectSoft (przyzwoita firma, bo natychmiast odpowiada na listy z
>problemami instalacyjnymi

na listy tzn na e-maile mam nadzieje?
nie podrzucilbys rowniez adresu?

> mozna go sciagnac np. z poznanskiego lustra(?) (to a propos
>spolszczania) CWSS - /mail/emcsetup.exe. Nie wiem czy tylko windoze.

wybacz ale mnie "poznanski mirror" nic nie mowi
  (nie korzystam zby czesto zpolskich ftp-serverow, bo z reguly
   transfer jest zbyt wolny. Siegam do nich jedynie jesli szukam
   zasobow specyficznie polskich. mirrory - raczej nie, choc sa
   niezle prowadzone)
ani CWSS

Pozdrwaiam

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org