Re: Free Agent - o.k

Autor: Tomasz Bauer (tbauer_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 16:21:14 MET

In article <4a57uk$egp_at_cloner2.ix.netcom.com>, sduchnow_at_ix.netcom.com
says...

> teraz wystarcza mi MS Exchange z CD z WIN95 (przyznaje sie do winy:)). Jest
porzadne freeware na swiecie.
>Windziarz
>(-)
>Slawek Duchnowski

Fajnie, tez lubie Win95, ale nie zawsze. Jak to bydle ustawic, zeby poczta
porzadnie chodzila. Moja informuje, ze nie moze sie zalogowac na serwerze
pocztowym i kaze zmieniac haslo lub uzytkownika. Oba sa zreszta w porzadku.
W zwiazku z powyzszym uzywam E-mail Connection, Bardzo sympatyczny
program (multiuser, decoding itp) i na dodatek freeware.

Tomek Bauer