Ekranoznacznikimpulsoswietlny

Autor: Aleksander Cianciara (alexc_at_slc1.geol.agh.edu.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 12:13:14 MET

Witam.

Prawde powiedziawszy znudzily mnie juz tematy w stylu: "mam karte XXX
i plyte YYY co zrobic zeby procesor ZZZ zaczal dzialac w trybie
turbo";-). Rowniez okres przedswiateczny nie nastraja zbyt powaznie.
Proponuje maly przerywnik, w tych jakze waznych tematach.

Mysle, ze wszyscy juz sie zetkneli z okresleniem w tytule (dla tych co
nie wiedza co to przypominam : to pioro swietlne). Proponuje stworzyc
slownik dziwolagow jezykowych zwiazanych z komputerami.
Na poczatek dodam jeszcze :

tisipiajpi,
drajwersy.

Kto da wiecej.

Acha wiem, ze cos takiego bylo w starozytnych numerach PCQ.

A teraz do dziela ;-))

Pozdrawiam
Alex

--
e-mail: alexc_at_geol.agh.edu.pl              University of Mining & Metallurgy
tel: (48 12) 17-38-93, fax: 33-10-71       Institute of Geophysics