Re: PTR dla WP 6.1

Autor: Marek Andruszkiewicz (ANDRUSZKIEWICZ_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 12:15:51 MET

> Czesc!
>
> Czy ktos moze wie, gdzie mozna dopasc program PTR (sluzacy
> do edycji sterownikow drukarek pod WordPerfecta) pracujacy
> ze sterownikami z wersji 6.1?
>
> I jeszcze jedna sprawa: prosze o namiary na mala ale dobra
> przegladarke HTML (nie chodzi mi o browsera do internetu,
> ale o prosty programik do przegladania lokalnych plikow
> HTML, zdolny do wyslwietlania grafiki, itd) pod Win3.1.
>
> z gory dziekuje za pomoc!
>
> Bartek Rajwa
> ---
> rajwa_at_aragorn.mol.uj.edu.pl

Ja tez szukalem czegos takiego, ale... Po pierwsze nic nie znalazlem.
W ogole nie slyszalem zeby istnialo cos takiego. A po drugie dlaczego nie
np. Netscape? Lepiej zastosowac przegladarke, ktora uzywasz gdzies indziej
i zobaczyc jak naprawde wygladaja stony HTML. Nie trzeba do tego zadnej karty
sieciowej. Wystarczy cos takiego jak Mozock, programik ktory udaje WinSocket-a,
ale bez sieci. Mozna go znalezc na wielu serwerach lub BBS-ach.

 Marek Andruszkiewicz
 andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
 Beware of products that are advertised too heavily.