Re: Z ISA na PCI: dlaczego tak kiepsko?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 21:58:31 MET

>Czy moglby mi ktos wytlumaczyc DLACZEGO TAK CHOLERNIE MALA JEST TA ROZNICA???

Grego, tlumaczylem :) Tseng jest nie do pobicia jesli chodzi o transfer
do pamieci ekranu osiagajac ze zwyklymi dramami wyniki lepsze niz sporo
kart z vram :) roznica mimo wszystko powinna byc zauwazalna, jednak ja i
tak nie zmienie swojego vlbowego et4000w32p na nic innego, z powodow
oczywistych ;) wole poczekac na et6000, ktory pojawi sie juz niebawem.
btw. mach64 to naprawde niezla kosc... jakbys kupil s3 864 to dopiero bys
sie zdziwil, bo czesc pr. testujacych pokazywalaby ci gorsze wyniki
(przoduje speedcom, ktory pokazuje czasem 4-5x roznice ;)) ).
karpio