Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 20:06:37 MET

Andrzej Karpinski napisal(-a) :

> pytanie czysto techniczne - jak sie ma wydajnosc amd dx4/120 do tego
> cyrixa i jak ten cyrix jest rozpoznawany przez plyty glowne (czy zworki
> ustawia sie jak dla p24t czy jak dla cyrixow i jak w zwiazku z tym wyglada
> np. write-back). poza tym pytanie 2gie - jak wyglada kompatybilnosc - niby
> dziala, ale np. na umc u5 sporo programow nie pracowalo poprawnie
> (heretic, windoze95 itd). i pytanie 3cie - co mam zrobic z tym dx4/120
> ktory teraz mam :)
>
> karpio

        Piotrek juz Tobie pisal: zmienilem z AMD 486DX4/100 na Cx5x86 i nie
narzekam. A taki juz sie zrobilem ze teraz bardziej mi zalerzy na
stabilnosci niz na szybkosci. Linux, X-Windows, abuse (pod linux), dosemu,
dos, Under the Killing Moon chodza bez zarzutu. Innych programow (w
szczegolnosci oprogramowania dla windziarzy) nie testowalem i nie bede - a na
pewno na swojej maszynie). Niedlugo powinienem instalowac FreeBSD (2.1.0) to
dam znac jak sie maja sprawy rowniez z tym systemem.
        A jesli chodzi o AMDdx4/120, to wypominalem Tobie jak tylko kupiles
- mowilem zeby kupic Intela ?!?!?! Jego bys sprzedal zawsze i bez zdnego
klopotu.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>