problems

Autor: trumpet-user_at_Lublin
Data: Mon 04 Dec 1995 - 14:47:50 MET

Mam problem:
Zapomnialem hasla do mojego BIOS`u ( AWARD - ver. chyba z 94'08 ).
Chodzi tu o SUPERVISOR PASSWORD to znaczy moge normalnie korzystac z
komputera, jednak nie moge zmieniac zawartosci BIOS'u .

Chcialbym sie przy okazji zapytac czy podkrecanie procesora moze
zaszkodzic komputerowi, lub wplynac na jego stabilnosc? (mam i486DX 33 )
I w jaki sposob mozna go podkrecac (mam plyte Intela PCI ), w moim przypadku
podkrecenie do jakiej wartosci bedzie rozsadne?
     ZA WSZELKIE INFORMACJE DZIEKUJE !!!