Re: HPFS&NTFS for Win95 [Bylo: LBA i WIN]

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 13:46:50 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Z tego co ja wiem, Win95 nie ma mechanizmu takiego jak IFS (Installable
: File System) w OS/2.

E, pewnie dalo by sie zrobic, i to mala rzezba. Da sie podstawic
dyski sieciowe przez dogranie programu? to co za problem, zeby ten
program komunikowal sie z dyskiem, a nie karta sieciowa?.

: Mysle ze jednak M$ tego nie zrobi, a w kazdym razie
: nie szybko, a to z nastepujacych powodow:

Chyba podstawowy, to ten, ze docelowym system operacyjnym jest jednak NT.
Po co M$ robil 95 - nie mam pojecia. Pewnie stwierdzil, ze zmarnowane
pieniadze musza sie zwrocic, oraz trzeba udowodnic niedowiarkom, ze
tak sprawnego dzialu marketingu nie ma zadna inna firma.

: 4. Nie nalezy sie wogole spodziewac znaczacych ulepszen w Win95 - to
: system skazany przez samego M$ na wymarcie. Ma przed soba tylko tyle
: zycia, ile potrzeba na taki upgrade hardware'owy przecietnego
: uzytkownika, aby mu mozna bylo zaproponowac NT z GUI jak 95.

O, o wlasnie.

Jaroslaw Lis