Re: Fonty

Autor: Tomasz Lukaszewicz (tlukasz_at_laser.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 02 Dec 1995 - 16:08:35 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:
>Czy ktos moglby mi podac adres internetowy, skad mozna sciagnac polskie
>fonty do Windowsow 3.1 dla karty Cirrus Logic dla wysokiej rozdzielczosci
>SVGA? Mimo, ze mam polskie Windowsy, to po zmianie karty nie mam polskich
>liter, bo na dyskietce do niej dolaczonej byly tylko angielskie fonty dla
>wysokiej rozdzielczosci SVGA...

   Jak instalowales driver do Cirrus-a, to pewnie fonty Cirrusa zastapily
oryginalne polskie fonty. Rozwiazanie: popatrzec (np. 'po datach') w katalogu
windows/system, ktore fonty sa z Cirrusa, i zastapic je oryginalami
z dyskietek instalacyjnych Windows. Nie wiem, czy mozna prosciej.

--
Tomasz /Lukaszewicz
http://laser.mimuw.edu.pl/~tlukasz