Re: Fonty

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 15:29:33 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:
>Czy ktos moglby mi podac adres internetowy, skad mozna sciagnac polskie
>fonty do Windowsow 3.1 dla karty Cirrus Logic dla wysokiej rozdzielczosci
>SVGA? Mimo, ze mam polskie Windowsy, to po zmianie karty nie mam polskich
>liter, bo na dyskietce do niej dolaczonej byly tylko angielskie fonty dla
>wysokiej rozdzielczosci SVGA...
>
>Lech Wiktor Piotrowski
>a_j_p_at_it.com.pl

ja zwykle przed instalacja nowego drivera kopiuje na boczku
wszystkie *.fon i *.fot , ktore nie maja odpowiednikow *.ttf .
jak po instalacji ok, to ok. a jak kaszka, to wgrywam spowrotem
stare.
  jak juz jestes po "operacji" to zainstaluj sobie na boku posiadany
windows, przez setup /a .
rozpakuje ci wszyskto jak leci. cale to badziewie skasuj, zostaw
jedynie *.fon i *.fot. pamietaj ze po takiej instalacji, wszystkie
pliki sa R Only.

--
                          oOOo