Re: Bardoz glopie pytanie ??

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 02 Dec 1995 - 04:08:46 MET

On Fri, 1 Dec 1995 19:48:18 +0100 Wojtek Piecek wrote:

>Nie, bo jeszcze nie mamy gateway do poczty_polskiej_/_telegraf_/_telefon.
>
>Ale myslimy.

Ta, oczywiscie zartobliwa odpowiedz Wojtka, spowodowana jest
podwojnym nieporozumieniem. Marcin mial na mysli newsgrupe
a nie liste, zas Wojtek (przypuszczam, ze zlosliwie) udaje,
iz nie zrozumial, ze "do domu" tzn. przez "email".

Marcin - o ile ja Cie dobrze zrozumialem, czytasz grupe pecet
na Usenet'cie uzywajac newsreadera TIN, czy odpowiedniego
wbudowanego "news-clienta" netszkapy. Grupa ta ma gateway
do listy PECET. Ja ja czytam w domu, normalnym programem
pocztowym, bo dla mnie jest to wygodniejsze niz korzystanie
polskich news-serwerow.

Poniewaz padl mi HD na ktorym mialem cala poczte, stracilem
rowniez (zawsze skrzetnie przechowywana) korespondencje
z listserverami. W tej sytuacji nie moge Ci od razu powiedziec
jak sie zaabonowac na pecet, gdyz zalezy to od programu
obslugujacego mailinglisty na man.lodz.pl.

Rozwiazania sa 2 (jesli nikt inny Ci nie odpowie):

1. Wyslac mail z jednym slowem HELP na nastepujace adresy:
   listserv_at_man.lodz.pl,
   listproc_at_man.lodz.pl,
   mailserv_at_man.lodz.pl,
   maiser_at_man.lodz.pl,
   majordomo_at_man.lodz.pl.
   Na 99% ktorys z nich bedzie dobry i mailserver odpowie
   Ci jak go obslugiwac.
   (To uniwersalna metoda postepowania z mailnglistami,
   ktorych adres sie zna, ale nie zna sie adresu ani
   sposobu uzywania danego mailservera).

2. Zajrzec na Polskie Zasoby Sieciowe na WEB'ie i poszukac
   PECET pod mailinglistami. Jest tam podany sposob
   zaabonowania sie.

Pozdrawiam

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org