Re: Mistyfikacja

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 20:10:22 MET

Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl) wrote:
: Jak dla mnie to powyzszy mechanizm nie rozni sie niczym od
: zastosowanego w 3.xx Mam jednak nadzieje ze sie myle i ktos
: wytlumaczy mi gdzie popelnilem blad w rozumowaniu i dlaczego WIN95 sa
: systemem operacyjnym (niewazne ze zlym).

1) programy do zasobow odwoluja sie za pomoca funkcji windowsa,
   podejrzewam, ze np. procedury obslugi plikow sa zdublowane w kodzie
   W. (tzn jak W pracuje, to kod DOS lezy odlogiem).
2) system (tfu, W) zajmuje sie obsluga wielozadaniowosci, pamieci
   wirtualnej, etc..

Czy do Linuxa czy Netware startujacego z DOS tez bedziesz mial zastrzezenia?
Nawiasem mowiac - Windows 3.1 to tez system operacyjny, no moze w 99%
zaledwie.

: Jesli jednak mam racje to dlaczego producenci prawdziwych systemow
: (IBM-OS/2) nie skarza Mikrosofta o nieuczciwa konkurencje i
: reklamowanie nakladki jako systemu.

Podejrzewam, ze po ostanich sprzedazach MS ma tyle pieniedzy, ze jego
adwokaci z przyjemnoscia puszcza z torbami kazdego skarzacego...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |