Re: Optimus Harvard

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 17:14:30 MET

Bartosz Brzostek <bbrzoste> wrote:

> Ja rowniez, jesli mozna chcialbym dorzucic swoj kawalek do
>dyskusji na temat komputerow firmy Optimus.
 [rozne niepochlebne slowa...jedna wypowiedz pozytywna]
>jestem niezmiernie wdzieczny panom z firmy Optimus
 [dotyczy centrali w Nowym Saczu]

Coz, moze w tym wypadku nieadekwatne jest powiedzenie:"ryba psuje sie
od glowy", oby!

Moja wczesniejsza niepochlebna wypowiedz dotyczyla Warszawy.

APEL do central wszystkich firm: kontrolujcie jakosc pracy swoich
oddzialow, a nie bedziecie tracic klientow!

Simon.