Re: Mistyfikacja

Autor: Maciej W. Rozycki (prr09rm_at_loqi.elka.pg.gda.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 15:15:00 MET

On Thu, 30 Nov 1995, Krzysztof M. Obrzud wrote:

> Doszedlem do wniosku ze Win95 nie jest 32-bitowym systemem
> operacyjnym. Pomijajac te 32 bity to przede wszystkim nie jest
> systemem ale nakladka tak jak win 3.xx
>
> Przede wszystkim przy instalacji, montuje nowego DOSa ktory od
> poprzedniego rozni sie tym ze po autoexecu wywoluje program WIN (mozna
> to sprawdzic wywolujac uruchamianie krokowe).
[...]
> Jesli jednak mam racje to dlaczego producenci prawdziwych systemow
> (IBM-OS/2) nie skarza Mikrosofta o nieuczciwa konkurencje i
> reklamowanie nakladki jako systemu.

 A czy zauwazyles, ze przy starcie DOSa wypisuje sie: "Starting MS
Windows 95...". I jeszcze to, co wypisuje polecenie 'ver'?

 Po prostu M$ przemianowal DOSa na Windows 95 -- chyba ma do tego prawo.
Ma takze prawo dodac graficzna nakladke do swojego systemu Win95. A
przecietny "end-user" i tak nie zauwazy roznicy.

 Swoja droga Win95 (bez GUI) miesci sie doskonale na dyskietce 1.44. ;-)

+ Maciej W. Rozycki + current e-mail address: +
+ Technical University of Gdansk, Poland + prr09rm_at_loqi.elka.pg.gda.pl +
+ To get my PGP key: "finger -l prr09rm_at_loqi04.elka.pg.gda.pl". +