Re: Makra WP, czyli kochamy Barbie

Autor: Marek Andruszkiewicz (Andruszkiewicz_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 14:43:35 MET

> Hej,

[...]
> [...]
> kochamy Barbie.
>
> No i teraz pytanie -- czy ktos wie o jakims niezaleznym wydawnictwie,
> ktore ma ksiazke o makrach do WP. Od razu mowie, ze ksiazki w stylu
> "Zaawansowane funkcje WP" Pawel Wimmer, mnie nie urzadzaja.
>
> Z gory dzieki
> milego dnia zycze
> hej
>

> --
> Maciej Pilichowski
> ul. Chodkiewicza 12b/5
> 87-100 Torun, Poland
> tel. (+48) (0-56) 334-34
> e-mail: macias_at_class1.phys.uni.torun.pl

Dlaczego nie "Zaawansowane funkcje WP" (naprawde bym sie dowiedzial bo
zastanawialem czy kupic te ksiazke--cena)? O makrach WP mozna poczytac w
innych ksiazkach: od WP 4.2 (mam taka ksiazke) po WP 6.1. Kazda nastepna
wersja jezyka makr jest rozszerzeniem poprzedniej.
A tak poza tym, to w WP w menu Help/Macros... znajduje sie baaardzo obszerny
help o makrach WordPerfect-a.

 Marek Andruszkiewicz
 andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
 Beware of products that are advertised too heavily.