Makra WP, czyli kochamy Barbie

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_class1)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 14:22:24 MET

Hej,

  Na poczatek male wprowadzenie. Jakis czas temu przesiadlem sie z Worda na
legalnego juz WP 6.1. Minelo X czasu zanim sie przyzwyczailem do nowej
filozofii pracy edytora. Za to calkiem nie moge sie przyzwyczaic do
filozofii pracy firmy. Otoz -- karte rejestracyjna trzeba bylo wyslac do
Niemiec zamiast do Novell Polska, firma /NP/ nie posiada konta na sieci
/babka nie za bardzo kumala w ogole o co chodzi -- "wuwuwu..."/, support
uzytkownika lezy. No, ale wreszcie zachcialo mi sie byc bardziej
wymagajacym. Dzwonie do Novell Polska i pytam czy maja/rozprowadzaja ksiazke
o makrach WP. Pani sie w ogole najpierw zastanowila, czy ktos majacy WP
jeszcze ich interesuje. Interesowal -- ale o ksiazce nic nie wiedziele.
Poprosila, abym zadzwonil do Protestu, gdyz Novell Polska sie juz tym nie
zajmuje /ksiazkami, klientami, i innymi glupotami/. Do Protestu zadzwonilem,
a tam mi powiedziano, ze takiej ksiazki /firmowej/ w ogole nie ma. Czyli...
kochamy Barbie.

  No i teraz pytanie -- czy ktos wie o jakims niezaleznym wydawnictwie,
ktore ma ksiazke o makrach do WP. Od razu mowie, ze ksiazki w stylu
"Zaawansowane funkcje WP" Pawel Wimmer, mnie nie urzadzaja.

Z gory dzieki
milego dnia zycze
hej

--