Re: Optimus Harvard

Autor: Rafal Baczkowicz (rafal_at_pik-net.gliwice.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 21:55:58 MET

Bardzo mi przykro ze nie zgadzam sie z ta opinia. Kupilem kompter w
Optimusie i jestem z niego bardzo zadowolony. Mialem problem jedynie z karta
muzyczna ktora sam sobie wybralem. Oddalem ja do serwisu z pewnoscia ze
przez miesiac nie bede mial dzwieku. Ku zdziwienu dwa dniu pozniej dostalem
ta sama karte jednak calkowicie nowa gdyz jak sie okazalo z testow serwisu
stara mala wade fabryczna.
Niedlugo planuje wymienic moja plyte 486 na Pentium. Dzwonilem w tej sprawie
do serwisu Optimusa i dostalem odpowiedzi na wszytskie nurtujace mnie
pytania i oczywisce zostalem "zaproszony" gdyz serwis z checia podejmie sie
przebudowy. Moj znajomy ma 386 Escoma kupil go mniej wiecej w tym samym
czasie jak ja mojego Optimusa i co ? Byl w serwisie juz dwa razy ktory nie
spieszyl sie zbytnio z diagnozami.
Na koniec przytocze cytat z czasopisma Chip Artykul pt "ZAPOWIEDZ PENTIUM PRO"
"Frank Hoffmeister zdradzil mi ze Optimus bedzie pierwsza polska firma ktora
bedzie instalowac procesory Pentium Pro w swoich komputerach "
Mysle ze to mowi samo za siebie.Gdyby Optimus byl podrzedna firma i mial
swoich klientow "gdzies" tak jak to wszyscy sugerujecie to nie dawano by mu
takich propzycji. Musze stwierdzic ze nie jest to jedyny artykul w ktorym
dawano Optimusowi nie blahe propzycjie.
Jesli komus nie odpowiadaja ceny to niech sobie kupia Vobisa albo
wspomnianego Escoma a najlepije skladaka (rower :))) ) . Ja kupujac komputer
postawilem na jakosc i jak dotychczas nie zawiodlem sie.
Uwazam takze ze niekompetencjia ludzi w serwisach w Bydgoszczy i Szczecinie
nie musi dawac obrazu firmy Optiumus.

"Ya Shoulda Killed Me Last Year" ICE T
E-mail : rafal_at_pik-net.gliwice.pl
On IRC : Spicter