Re: Optimus Harvard

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 23:20:58 MET

On Wed, 29 Nov 1995 19:52:33 +0100 Jacek Kijewski wrote:

> Bo to taki szybszy 386. Nie da sie rozbudowac. Upierdliwe. Itd...

A ktoz Ci takich bzdur naopowiadal?
Nx586 ma wlasna architekture nie majaca nic wspolnego z 386
ani z zadnym innym procesorem Intela.

(to "nic wspolnego" nalezy rozumiec oczywiscie w granicach rozsadku
tzn. nie jest zadna tam kopia/plagiatem/licencja Intela)

Przy tym samym zegarze jest szybszy od Pentium.
Uwidacznia sie to szczegolnie w systemach z prawdziwym monotaskingiem
(nie mowie o windoze95, ktorego nawet P6 nazwany "Pentium Pro" nie chce)

>Moze. Problem w tym, ze niezbyt popularny.

W takim razie dlaczego nie przesiadziesz sie na windoze?
Popularnosci trudno mu odmowic.

Grego

P.S. Co to znaczy ze Nx586 nie da sie rozbudowac?
Jak sie rozbudowuje Pentiuma?
Moglbys mi podrzucic Maly Poradnik Majsterkowicza Mikroprocesorowego
lub ostatnia ksiazke Slodowego p.t. "Pentium - zrob to sam".

P.P.S. Co to znaczy ze Nx586 jest upierdliwy?
Moglbys mi podrzucic ostatnie dzielo Ericha Fromma
p.t."Wstep do psychologii mikroprocesorow"
kiedy to juz przerobie zabiore sie za prace bardziej zaawansowane
n.p. praca doktorska Jacka Kijewskiego n.t.:
"Uwarunkowania architekturalne powodujace mniejsza upierdliwosc
mikroprocesorow Intela w porownaniu z mikroprocesorami innych
(mniej slusznych) firm"

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org